AFSCHEID GENOMEN VAN SAVIO'S

29 januari 2020 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Vanmiddag hebben we afscheid genomen bij Savio s. Marcel de zwitser waar we het meeste contact mee hadden vertelde nog een paar verhalen.zo was hij de laatste waar Herman mee op reis was gegaan nl naar thailand. Herman had al opgezegd bij Savio want hij wilde niet meer terug gaan naar india. Naar 2 maanden was Herm het beu en reisde toch terug alleen naar india.Daar aangekomen heeft hij zich verwond aan de voet en de afloop kennen we. Marcel is het jaar daar op weer in april naar thailand gegaan en daar kwam hij bij toeval Doreen en Ron tegen. Ze kwamen in gesprek en vertelden dat ze uit venlo kwamen. Oh zei Marcel dan kennen jullie misschien Herman Kreuzer. Ja zeiden zij die is vorige maand gestorven zo kwam marcel erachter. Marcel zelf is ook ernstig ziek hij heeft keel kanker en is daar voor behandeld in zwitserland 35 bestralingen en hij moet in maart weer terug kijken of er verbetering is.Het zijn allemaal gezellige mensen die bij savio wonen en we hebben veel gepraat met ze.Bij afscheid foto,s gemaakt. De vliegreis naar Dubai was zeer relax.Bert zei tegen mij zullen we eens kijken of er plaats is in een aansluitende vlucht naar brussel met Emigrates.Kwamen aan de balie en vroegen of dat ging maar de vrouw zei dat we dan een compleet nieuw ticket moesten kopen.Dan maar naar het hotel wat we geboekt hadden.Daar aangekomen bleek het vol te zitten en toen ging die gast rond bellen en regelde ons een ander hotel.Dit is het slechtste onderkomen wat we tot nu toe gehad hebben. Morgen gaan we naar de golfbaan ⛳🏌️‍♂️kijken waar afgelopen weekend de dubai open is gespeeld. Alleen maar kijken want bert denkt dat een greenfee een jaar salaris kost😏     TOT LATERS 🙋‍♀️🙋‍♂️