AFSCHEID GENOMEN VAN SAVIO'S

29 januari 2020 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Vanmiddag hebben we afscheid genomen bij Savio s. Marcel de zwitser waar we het meeste contact mee hadden vertelde nog een paar verhalen.zo was hij de laatste waar Herman mee op reis was gegaan nl naar thailand. Herman had al opgezegd bij Savio want hij wilde niet meer terug gaan naar india. Naar 2 maanden was Herm het beu en reisde toch terug alleen naar india.Daar aangekomen heeft hij zich verwond aan de voet en de afloop kennen we. Marcel is het jaar daar op weer in april naar thailand gegaan en daar kwam hij bij toeval Doreen en Ron tegen. Ze kwamen in gesprek en vertelden dat ze uit venlo kwamen. Oh zei Marcel dan kennen jullie misschien Herman Kreuzer. Ja zeiden zij die is vorige maand gestorven zo kwam marcel erachter. Marcel zelf is ook ernstig ziek hij heeft keel kanker en is daar voor behandeld in zwitserland 35 bestralingen en hij moet in maart weer terug kijken of er verbetering is.Het zijn allemaal gezellige mensen die bij savio wonen en we hebben veel gepraat met ze.Bij afscheid foto,s gemaakt. De vliegreis naar Dubai was zeer relax.Bert zei tegen mij zullen we eens kijken of er plaats is in een aansluitende vlucht naar brussel met Emigrates.Kwamen aan de balie en vroegen of dat ging maar de vrouw zei dat we dan een compleet nieuw ticket moesten kopen.Dan maar naar het hotel wat we geboekt hadden.Daar aangekomen bleek het vol te zitten en toen ging die gast rond bellen en regelde ons een ander hotel.Dit is het slechtste onderkomen wat we tot nu toe gehad hebben. Morgen gaan we naar de golfbaan ⛳🏌️‍♂️kijken waar afgelopen weekend de dubai open is gespeeld. Alleen maar kijken want bert denkt dat een greenfee een jaar salaris kost😏     TOT LATERS 🙋‍♀️🙋‍♂️

1. Jos theelen:
    29 januari 2020
    triest verhaal van Herman maar wel fijn dat er nog herinneringen aan herman zijn.
    voor morgen fijne reis terug
  2. Nadine 😘:
    Phoe wat een verhaal!

Kunnen jullie dat niet verhalen met dat hotel?
    Het is wel erg jammer dat de laatste dag zo’n scheisse hotel is😣

Hoop dat jullie nog een fijne dag hebben 😘
  3. Joep en Mia:
    gooie reis truk
  4. Marion Zub-Stamfort:
    29 januari 2020
    Jammer dat het letste hotel scheisse is,
    Hoop det geej nog einne leuke letste daag in Dubai hebben,
    Veur morgen ,fijne veilige reis trük
    Trek ög maar werm aan ,Heej is het kald , naat en veul wind
  5. Aggie:
    29 januari 2020
    Vergeet morgen de borstrok niet is echt koud
  6. Jose maurmair:
    Goede reis terug
  7. Dorien:
    29 januari 2020
    Nou zus ben blij dat ik aan sokken 🧦heb gedacht, maar aan een borstrok!!!! Daar had ik nog niet aan gedacht!! Heb een warm vest en een jogging broek👖 en een sjaal🧣 bij me moet eigenlijk voldoende zijn!! We zien ons snel gr aan ties😉😘
  8. Connie en Ger:
    Gooije reis truk morge
  9. 😀Conny:
    29 januari 2020
    Allemaal indrukwekkende verhalen Bert en Dorien.

Prachtige herinneringen die jullie hebben en waar jullie nog lang aan terug denken.

Ja afscheid nemen is niet leuk van die gastvrije mensen daar.

De laatste vlucht staat voor de boeg.

Geniet van de laatste indrukken van alle luxe in Dubai .

Erg jammer dat het hotel niet fijn is maar het is niet anders.

Jullie een veilige rustige vlucht naar huis.

HOOM SWIET HOOM