Laatste dag in ernakulam/kochi

17 januari 2020 - Cochin, India

Donderdag morge zijn we naar fort Kochi geweest waar dr hollanders vroeget ook hun best hebben gedaan om geschiedenis te schrijven(slavenij).op weg naar het fort liepen we langs de grote Shiva tempel en gingen ff (dachten we)naar binnen om wat foto.s te maken.Er stond een keurige man aan de poort en die zei in het engels kom kom binnen . Wij met hem in gesprek zn vrouw was er inmiddels bij bleek er een bruiloft te zijn van zijn dochter met 1000!!!  gasten.Hij nodigde ons uit voor een kop koffie en un lekkernij wat wij gretig aan namen.Naar met wat gasten te hebben gesproken zei de man van blijf maar jullie zijn mijn gasten🤦‍♀️. Hebben we niet gedaan omdat het onze laatste dag hier was en Bert zou mij fort Kochi laten zien .Kun je voorstellen hoe vriendelijk ze hier zijn.🤗 fort kochi gezien op de terugweg met de boot moesten we anderhalf uur wachten omdat ze gingen staken😫.zo vanavond (vrijdag) met de slaaptrein naar Karwar .tot laters🙋‍♀️

Bruiloft

BruiloftFortFortWashuis fortFortStaking

1. Jos theelen:
    17 januari 2020
    prachtig bert en dorien . is toch echt wel opvallend hoe vriendelijk en gastvrij ze zijn.
    Ik zie aan het strijkijzer dat dorien ook al weer haar huishoudelijke taken in india aan het vervullen is , goed bezig dorien.
    veel plezier met jullie treinreis
  2. Graat:
    17 januari 2020
    Weer mooie verhalen. Jullie zien er ook stralend uit.
  3. Petra:
    17 januari 2020
    Neem det striekiezer mij dat weren we wal kwiet in de bazaar
  4. Jos theelen:
    17 januari 2020
    hebben jullie de treinreis al gehad ? waar zijn jullie nou ?
    zo te zien aan alle foto's is het denk ik een 2e huwelijksreis !!!!
  5. Truus:
    18 januari 2020
    Dat dacht ik ook al volgens mij zijn ze weer helemaal in L❤️Ve.
    Heerlijk geniet er maar lekker van.
  6. Dorien:
    19 januari 2020
    We geniete van elke daag 🌞⛱🤗😉