Laatste keer zwemmen

27 januari 2020 - Benaulim, India

Vandaag was het weer een zeer warme (drukkende) dag dus zijn we daarom de laatste keer aan het strand geweest. Lekker gewandeld en gezwommen en gegeten. Vanavond en morgenvroeg staat ons nog een drukke tijd te wachten!!! We vliegen namelijk om 22.00u lokale tijd naar madurai vlieg duur van liefs 5uur om daar bij de plaatselijke goudhandel om Annelies haar gouden oorbellen te ruilen. We hebben maar 2u in madurai want de vlieger terug gaat al om 5u s'morgens. Hopelijk kunnen we deze missie met succes afsluiten. Het verslag hiervan volgt morgen. TOT LATERS🙋‍♀️🙋‍♂️🛫🛬

1. 😀Conny:
    27 januari 2020
    Jullie mooie vakantie is bijna voorbij.

Fijne vlucht naar de goudhandel
  2. 😀Conny:
    27 januari 2020
    Veel succes met ruilen en hopelijk zijn daar oorbellen met dunnere staafjes te koop die ook in de oorlelletjes van Annelies passen ha ha.
  3. Nadine 😘:
    Eten ziet er goed uit!
    Die filmpjes met de golven zijn geweldig 🤣👍🏻

Wordt inderdaad druk voor jullie. De frikandellen zijn hier ondertussen binnen voor donderdag 😋 (uien ook).

Hoop dat het allemaal slaagt! Fijne vlucht samen!
  4. Jos theelen:
    27 januari 2020
    wat vliegt die tijd, maar gezien jullie verhalen en foto's hebben jullie een fantastische tijd gehad. Bert, wordt ook tijd dat jet terugkomt. Ut Midde en de kantine van de golfclub hebben uitstel van betaling aangevraagd dus ...........
  5. Annelies Theelen:
    28 januari 2020
    Verrek ik dach dat de nieje oerbelle al in de rugzak zoote.
    Hiele gooie reis truuk