LAATSTE VAKANTIE DAG

29 januari 2020 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Vanmorgen werden we om 🕔5u wakker gezongen 🎶door verschillende zangers( we zitten in het moslim gedeelte dus je weet wel wat dat inhoudt)🔊 We zijn maar gaan ontbijten en hierna  hebben we een taxi gepakt naar EMIRATES GOLF CLUB DUBAI 🏌️‍♂️⛳waar afgelopen wiekend de wereld top golfers de open DUBAI speelden, we hebben ons zéér  vermaakt en mochten overal rond kijken. Het is een prachtige baan midden tussen de hoge gebouwen. Als je de baan wilt spelen( wat zeker niet zomaar kan en mag) kost het ongeveer 1200 dirhan= ongeveer €300. We kwamen in gesprek met verschilende mensen en bert heeft laten zien waar hij golf speelt, zo is het al met al toch een leuke dag geworden. Terug in het hotel (wat je hotel noemt, trouwens we hebben een mail gekregen van booking.com dat ze zich verontschuldigde kwam de handy man even de televisie aansluiten(zie foto) het vuur ⚡kwam uit de stekker doos en overal was de stroom uit. Nu gaan we nog onze rug zak pakken, even slapen en morgenvroeg om 5u met de zangers🔊🎶weer op en naar het vliegveld.🛫 TOT LATERS 🙋‍♀️

1. 😀Conny:
    29 januari 2020
    Ja hoorde vanmiddag dat Gordon en Gerard joling en dat leuke ventje van Hazes smorgens in de moskee mochten zingen in Dubai.

Zij zijn daar i.v.m televisie opnames voor de postcode loterij.

Dus al met al een heel vroege vogels dag.

Leuk wakker worden zo!!!!
  2. Nicole:
    29 januari 2020
    Gooije reis truuk buufies!
  3. Annelies Theelen:
    29 januari 2020
    Gooie reis truuk, en de rugzak zit zeker vol met hiel vuuël prachtige herinneringe, moeie verhaole en mien oerbelle!!
    Hartstikke fijn dat geej dit allemaol zoë met ôs gedeild heb. Ik heb dr hiel erg van genote met aaf en toe ein klein bietje " ik wil det auk" geveul.👍💕😍😥
  4. Dorien:
    30 januari 2020
    Auk det annelies gaon weej met dig deile, 🤗de oerbelle💎zien veilig opgeborge en komme met speciaal beveiligings transport noar bierick🚓 TOT LATERS 🙋‍♀️🙋‍♂️🕡
  5. Graat:
    Safe journey
  6. Pé:
    Gooij reis truuk!
    Greetings vanoët Duinkerke...wachte op de boët nao Ingeland :)
  7. Ton en Jacqueline:
    30 januari 2020
    Haop det geej eine gooije truukreis heb gehad! Now weer in os kald lendje..det wuurt acclimatisere!! 🙄🙁😉