MISSIE GELUKT!!! 👍👌

28 januari 2020 - Benaulim, India

Gisteravond laat nog het vliegtuig gepakt naar madurai, omdat de oorbellen daar waren gekocht konden we ze alleen maar proberen daar te ruilen, (de vlucht werd gesponsord door OPA JOS LOODSVERKOOP). Vanuit het viegveld zijn we gelijk naar de juwelier gegaan want bert wist nog waar die winkel was. Bij binnenkomst  vertelden we ons verhaal en de directie werd er bij gehaald. Het had heel wat voeten in de aarde want de bon stond op naam van JOS THEELEN EN WIJ ZIJN VAN STAMFORT. Gelukkig had ik ook mijn telefoon bij me en daar stond een foto op van Jos-Leon en Bert van het vorig jaar. Toen ze die foto zagen begonnen ze gelijk te lachen en riepen JOS JOS JOS🤣🤣. Toen wisten we gelijk dat het goed zat, maar er kwam nog een probleem bij het gewicht van de oorbellen kwam niet overeen met het gewicht op de rekening, de oorbellen bleken zwaarder te zijn. Toen hebben wij een keuze gemaakt voor Annelies om deze om te ruilen zonder al teveel verlies, en hopelijk is onze keuze ook Annelies haar keuze. Naar heel wat koffie en broodjes hebben we afscheid genomen. Er werd snel voor ons een taxi🚕 besteld want de tijd begon te dringen het vliegtuig vertrok weer om 5u. Vanmorgen kwamen we weer om 10u in goa aan, blij en voldaan MAAR HELEMAAL KAPOO😵. Nog even geslapen(wat je slapen noemt) en nu zitten we bij savio in het restaurant nog even wat te eten en drinken want om 16u komt de taxi weer voor ons naar het vliegveld te brengen voor de reis naar DUBAI  waar we vanavond aankomen. TOT LATERS 🙋‍♀️🙋‍♂️

The quest

OUDE OORBELLEN!

IMG-20200127-WA0002

SURPRISE!!!

DE NIEUWE OORBELLEN

1. 😀Conny:
    28 januari 2020
    Wat een avontuur zeg en wat een reis zeg voor oorbellen te ruilen zo iets maak je ook nooit meer mee.

Zal Annelies happy zijn want dat zijn oorbellen met een verhaal.

Dorien en Bert ik heb genoten van jullie prachtige verhalen foto's video's en hebben jullie zo veel beleefd om nooit meer te vergeten.

Moet wel lachen ja de juwelier die riep JOS JOS.
    Dan moet JOS veel indruk gemaakt hebben bij die man.

Maar ja bij wie niet hé.

Het einde van jullie fantastische reis naderde.

Wens jullie een rustige veilige vlucht.

En wacht weer op nieuws uit Dubai.
  2. Otto en petra:
    leuk verhaal weer
    wij wensen jullie een goede vlucht terug naar nederland
  3. Jos theelen:
    28 januari 2020
    toppie, wat zal annelies blij zijn met de nieuwe oorbellen. Nog effe relaxen in dubai en een hele fijne , rustige vlucht naar huis
  4. Patrick P T. Thijssen:
    28 januari 2020
    Waat vleug d'n tied....net euver de telefoon gebeld euver de boetstalling en now zit geej al weer bijna op de vlieger truk nao de hut. Ein super belaeving rieker en wallich un groet gaat in de portemonnee :-) Gooje reis noa hoes en we belle euver n paar daag no oche jetleg . Grtz
  5. Annelies Theelen:
    29 januari 2020
    Haha, nounou Bert en dorien wát heb geej veur mich ein meujte gedaon zeg.
    Ik weer dr hielemaol verlaege van. Súper. As ik die ín heb durf ik ze volges mich noeits
    mier oet te doon. Leuk verhaol weer. En alvast hartstikke bedank. Ik bin hiel erg benieuwd naor mien kadootje.
    Geneet van ogge letste vakantiedaag en nog eine fijne lovend in dubai💋💋