Hotel al sarab hotel

6 januari 2020 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Naar een vlucht van 6.5u zijn we vannacht om half 00.30 local time geland, het laatste stukje was wat hobbelig🛬🛫 door de bewolking,maar naar enige tijd stonden we met beide voeten op de grond in DUBAI, de taxi's stonden met zo velen klaar dat we zo weg konden. Het hotel waar we 2dagen en 3 nachten verblijven is PRIMA👍dus nu DUBAI VERKENNEN.

20200106_104734

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Connie en Ger:
    6 januari 2020
    Fijn um te leaze dat alles good is geaon. En now shoppe haet Bert de 💳 beej zich ping ping 😂😂amuseer og 😘
  2. Aggie:
    6 januari 2020
    Heb al vaker gereageerd maar kan het niet plaatsen
  3. Nadine 😘:
    Ik zie je reactie Aggie.

Gaaf hotel! Vandaag lekker bijkomen en misschien beetje sightseeing 🙌🏻🙌🏻
  4. Otto:
    shop till you drop
  5. Sabina:
    lekker shoppen
    en geniet van jullie vakantie
  6. Marion Zub-Stamfort:
    6 januari 2020
    Fijn dat geej veilige gooie vlucht hebt gehad,
    En now shoppen😂😂
    Neem Mig einne leuke sheik mei trük 😂
  7. Wil van Rens:
    6 januari 2020
    Kiek maar òet Dorien met shoppe in Doubai en hald ut geld maar good beej dich, anders zien de piekke zoë op, want de veurige kier wie die in India zien gewaes, hadde ze Lèon beej zich en dae goof genne roeppie te vuul oet. Bertje is n.l hièl impulsief, as dae wat leuks zuut, wil hae ut auk geliek hebbe heb ik van Lèon gehuurd gister. Maar ja det kump wal good dink ik, want dich bis auk ein hièl ( òs Bin zuunig ) baolders maedje hè! Og jao Jos, dae kleine Italliaan wil gaer weite of zòndaag weer kruutstournooitje is, want is de 2de zòndaag van de maond. Oké, vuul plezeer saame met shoppe in Dubai en dink d’r aan Bertje, allein kieke hè.😂 groetjes Wil ( ke ).
  8. Emmy Meuwese:
    7 januari 2020
    Hele fijne vakantie en geniet ervan, kijk uit naar jullie avonturen
  9. Ilse van Vonderen:
    7 januari 2020
    Ziet er geweldig uit. Geniet er van.
  10. Nel:
    8 januari 2020
    Wat een andere wereld. Geniet er van