Laatste dag kovalam

12 januari 2020 - Pottachira, India

Gisteren zijn we naar het zuidelijkste puntje van kovalam geweest. HEEN zijn we GELOPEN en terug heb ik voor het eerst hier in india in een tuk-tuk gezeten.prachtig uitzicht zie foto's.s'middags eten we meestal een lekkere fruitsalade.Vandaag is bert met een local gaan vissen met een harpoen ze kwamen terug met 3 vissen. Daarna waren de locals aan de beurt om de uitgezette netten binnen te halen, zie video's. Vanaf morgenvroeg heb ik geen internet zodat wat stil zal zijn op de reisblog we gaan nl 2 dagen en nachten op een woonboot varen door de backwaters in kerala.

20200111_21585520200111_22001620200111_14195320200112_120836

1. Marion Zub-Stamfort:
    12 januari 2020
    Haha heb geej waal al aovend eten 👍😂
    Veul plezeer op de boot
  2. Pap:
    12 januari 2020
    He he eindelik kin ik og now volge op de kepoeter en heb ut zelf gedoonlaad!! waat ein machtig moeëje reis en verslaag van og twieë.Ik wins og nog hièl vuuèl plezeerige daag dao en eine dikke knuffel van Pap
  3. Annelies Theelen:
    12 januari 2020
    Wat fijn dat diene pap och nou auk kin volgen. Kin dae dr net zoë van geniete as weej
  4. Husband:
    13 januari 2020
    Klasse vaders wie.s dig met de technologie van vandaag um geis 👍👍👍
  5. Zus en mart:
    13 januari 2020
    Geniet der van ennn
    Neet zeeziek waere
  6. Jos theelen:
    15 januari 2020
    morgen , 16 januari , wordt kapelaan Boby Thomas, tot priester gewijd in kerala.
    Hij is de nieuwe priester van de antoniusparochie. Kijk maar eens of jullie daarbij kunnen zijn