EEN WAANZINNIGE MOOIE DAG 🤗

21 januari 2020 - Gokarna, India

Vanmorgen heerlijk ontbeten, muesli met verse vruchten en kwark. Naar het ontbijt ging bert kijken of de boot vandaag toch zou uitvaren,maar de schipper zei misschien als er meer klanten komen.wij dachten hetzelfde  als gisteren we pakken wel een boot van een ander strand.Toen we onze zwem spullen hadden gepakt om te gaan liepen we het strand op en zagen we een andere boot bijna in het water liggen omringd door een zestal jonge mannen.Bert liep er op af en vroeg wat ze gingen doen!! Ze hadden deze boot gehuurd voor een aantal uren en zouden een paar stranden aan doen waar je alleen met de boot kunt komen.Ze vroegen aan ons willen jullie mee!!😁 maar dan moeten jullie wel de kosten met ons delen!. We hapten gretig toe, eerst duwden we gezamelijk de boot de zee in en konden we zo de boot in. Het waren (alweer) studenten die kwamen uit de buurt van HAMPI🤷‍♀️ wat goed uit kwam omdat wij hampi nog willen bezoeken. De eerste aanleg was PARADISE  BEACH een idyllisch plekje waar slechts enkele mensen woonden. Voor de toeristen hadden ze een soort van strandtent gemaakt van rotsen wat zeil en doeken, gekookt en koffie gemaakt word hier nog op de ouderwetse manier gedaan dmv  kokosschalen te verbranden. De jongens vroegen ons op een leuke manier het hemd van ons  lijf., maar ondertussen waren 2 van hun een jointje aan het draaien, ze staken hem aan en vroegen aan bert YOU WANT SOME?? BERT ZEI WHAT IS IT! Ze zeiden WIET toen zei bert in het engels die ROTZOOI ROOK IK NIET🤭 Toen zei er eentje we hebben ook wat anders,wat dan zei Bert de jongen zei hasjies waarop Bert zei Oh😀 dat wel.Dus ze rookten met zn allen het jointje. De volgende beach was Half Moon Beach (heeft de naam te danken aan de vorm een halve Maan). Onderweg daar naar toe merkte ik dat de mannen steeds meer lol onder elkaar kregen(Bert ook😂). Voor Half Moon werd aangeboden in open zee te zwemmen maar van de 6 studenten konden er maar 3 zwemmen 😭maar dat maakte niks uit want ze hadden lol genoeg. Dus reddingsvesten aan en zwemmen dicht bij de boot. Na nog wat dolfijnen gespot te hebben zijn we langs O.M BEACH  naar ons eigen strand gevaren. We hebben afscheid genomen van de studenten en toen moesten Bert en ik nog naar Gokarna gaan om te pinnen.Dus berg op lopen en Tuk Tuk pakken. Onderweg naar boven maakte mijn dag kompleet omdat er zich een heel roedel slinger apen liet zien. Dus alles bij elkaar een WAANZINNIGE MOOIE DAG. Morgenvroeg vertrekken we met de Trein naar Goa. TOT LATERS 🙋‍♀️

20200121_205532

1. Annelies Theelen:
    21 januari 2020
    Fijn desse genne rotzooi rauks Bert. 😂
    Nou zeg, geej mak auk iedere daag wat hiel leuks mei. SUPER
    Ik bin hiel bliej met och verhaole enik zeen wie det geej geniet.😍
  2. Petra:
    21 januari 2020
    Mooi verhaal Dorien en Bert 🤗
  3. Joep en Mia:
    wat ein leuk verslaag Dorien
  4. 😀Conny:
    22 januari 2020
    Dan heb je zeker een hele lollige man om je heen gehad na dat leuke sigaretje Dorien!!!!!!
  5. Dorien:
    Een zeer relaxte man😊😉
  6. Nadine 😘:
    Schitterend! Ook hele leuke foto’s 📷
  7. Truus:
    23 januari 2020
    Leuk verhaol😊. Eerst met 3 mannen in de trein en nu met alleen maar mannen op de boot 🤪.