Benaulim

22 januari 2020 - Benaulim, India

Vanmorgen in gokarna op de (VENTILATOR) trein gestapt voor een reis van 2u. Trein was hutje mudje vol ze zaten nog net niet op de daken🤪In de trein hadden we snel genoeg zitplaatsen omdat een familie  dit weer regelde voor ons. De vrouw die langs bert zat zag bert wel zitten🤓 en de familie  leden probeerde haar aan bert te koppelen😂,bert vroeg aan haar broers of ze van rijke afkomst was en de halve trein lag in een deuk. Er werden voor afscheid nog diverse  fotos gemaakt.Vanaf het station margoa tuk tuk gepakt naar benaulim. Daar aangekomen zijn we naar het hotel gegaan waar herman altijd verbleef, de hoofd kelner herkende bert gelijk🙋‍♂️. Ze kwamen aan de praat en toen vroeg hij zoeken jullie nog een kamer, we hadden nog niks geboekt,en Savio(de eigenaar) werd geroepen en kwam gelijk toen hij hoorde dat wij hier waren, hij pakte een sleutel en zei kom maar mee en kijk of jullie het goed vinden. Wij gingen naar binnen en zagen gelijk dat het goed zat,bert vroeg aan savio wat is de prijs van dit apartement voor 6 nachten! Bert dacht ik hou het laag aan, 8000 roepies = €100  Savio zei omdat we vrienden van herman waren kregen we het voor  €10 per nacht = 5400 roepies voor 6 nachten🤷‍♀️ niet te geloven 2sl kamers keuken en badkamer met wc. Nogmaals maken wij mee dat Herman hier zeer geliefd was. We hebben hier lekker gegeten en hopen dadelijk nog wat oude vrienden van herman te ontmoeten die ons wat weg wijs kunnen maken naar evt hampi enz.🙋‍♀️ TOT LATERS

1. 😀Conny:
    22 januari 2020
    Goed op Bert letten Dorien anders moet je alleen terug naar huis zonder Bert.
    De vrouwen in India zijn beslist niet verlegen.!!!
  2. Zus en mart:
    23 januari 2020
    Wat een geweldige reis en wat maken jullie veel mee wij liggen in een.deuk met die treinreis geniet er van We blijven volgen🖐😎😉💋
  3. Pap:
    23 januari 2020
    Dees reis zald geej noeëts vergaete. Geweldig