VERRY HOT

24 januari 2020 - Benaulim, India

Nadat we eergister zijn aangekomen hadden we plannen om naar Hampi tegaan enz. Maar die plannen  zijn komen te vervallen door de weers situatie hier, nl het is hier overdag +-40 graden en de luchtvochtigheid rond de 75%. Het enige wat we overdag doen is  s'morgens vroeg ontbijten dan naar het strand en daar gaan we flink wandelen en af en toe zwemmen en de drukte vermijden die hier ook flink is toegenomen 🤔. Meestal pakken we op de terug weg  een tuk-tuk  omdat we dan de rapen gaar hebben. S'avonds lekker eten en dan ergens op de hoek een lekkere melk koffie en dan nog een flink stuk wandelen om de boel te verteren zodat s'morgens  het ontbijt er weer inkan😁. Morgen hebben we de hele dag een taxi 🚕die ons naar verschillende plaatsen  brengt waar tempels olifanten🐘 kruiden 🌱🌿enz zijn. Dit word ons laatste uitsapje in india🤷‍♀️                                                        Ook wij schrokken vanmorgen  toen wij het beicht op facebook zagen dat michel van de peardskoel plotseling was overleden. Als er familie leden zijn di onze reis blog lezen sterkte allemaal.

TOT LATERS🙋‍♀️

1. Ger:
    24 januari 2020
    Dit is unne vakantie um noeits te vergaete!
    Maar maar maar, wat moëj allemaol!
    De vehaole, filmkes, foto’s etc.
    Wilt ge noch waal truuk naor d’n ozel heej?
    Grtz
  2. Jos theelen:
    24 januari 2020
    pf..... jammer dat het te warm is om naar Hampi te reizen, maar gaat volgend jaar gebeuren toch ? Zitten jullie nog steeds bij Savio ? het is in ieder geval niet verkeerd om de laatste paar dagen te vertoeven in benaulim. Waar ik wel benieuwd naar ben , hoeveel heb je moeten betalen voor de nachttrein ? is altijd lachen als ik die prijzen lees , vandaar.
    geniet van de strandtenten !!!!!!
  3. Monique:
    24 januari 2020
    Toffe verhaole Dorien en Bert!!
  4. Tiny de Kunder:
    25 januari 2020
    Waat leuk um te zeen det geej geneet!!!!!!