Voor laatste trip

25 januari 2020 - Benaulim, India

Vandaag hebben we de hele dag een taxi ter beschikking gehad die ons overal naar toe heeft gebracht,nl eerst oud goa, bestond uit 2 oude kerken en waar we het snel hadden gezien!😳 de taxichauffeur  vroeg aan ons your already ready ?? En wij zeiden ,we are not religious!! Zo kwamen we aan de praat over trouwen, en waarom. Het blijkt dat hier in india  bureau's zijn die man en vrouw koppelen. Bijv de ouders schakelen een bureau in om te kijken wat de beste match is voor hun zoon of dochter(kwa geld inkomen en bezittingen) (weet nog dat bert mij de eerste keer kwam ophalen met een groene mercedes,die van hans niens was🚗ik dacht dat is het ik ben binnen, maar helaas hij had alleen een blauwe fiets met versnelling die je op 50 meter afstandhoorde aankomen🚴‍♂️). De taxi chauffeur vroeg wat ons volgende doel was, we hadden 3 keuzes  krokodillen in het wild bekijken via een boot tocht, specerijen tuin of olifanten tocht maken en daarna deze wassen, we hebben gekozen voor de krokodillen tocht per boot, deze was geweldig,  veel vogels(onderandere vis arenden krokodillen en kingfisher(ijsvogeltjes) Eenmaal terug met de boot waren we KAPOO 🤪want het was weer erg warm.☀️ De chauffeur vroeg aan ons waar willen jullie nu naar toe, bert wilde absoluut  niet naar de olifanten want vorig jaar vond hij dit ook niet zo geweldig. Dus besloten we om naar de spicegarden te gaan. Bij de entree 400 roeps p.p was ook de lunch inbegrepen, 😂nadat we die genuttigd  hadden wat zeer lekker was (lopend buffet  en geen gedrang) kregen we ook nog een eigen tour guide, het klikte gelijk tussen ons en hij liet  ons mooie dingen zien zoals kaneel-koffie- kruidnagel bomen en struiken en wat we allebei niet herkende en nog nooit van gehoord 🤷‍♀️hadden was kardemom!! Toen we uit de spice garden kwamen vroeg de taxichauffeur waar nu naar toe!!! WIJ 2 IN KOOR TERUG NAAR BENAULIM!!!! AFKOELEN EN EVEN EEN PAS OP DE PLAATS😵. Naar een lekkere douche  hebben we besloten om op het strand ergens tegaan eten met live muziek.🎶🎶 TOT LATERS🙋‍♀️🙋‍♂️