Treinreis naar karwar

18 januari 2020 - Gokarna, India

Naar een treinreis van 11.5u wat best wel vermoeiend was zijn we aangekomen in karwar, het bleek dat we 1 wagon uit elkaar zaten maar naar 2.30u regelen en onderehandelen en wisselen  lagen we met 3 mannen  en ik(dorien) in 1 slaap coupe, veel geslapen hebben we niet maar was beter dan recht op zitten.vanmorgen al héél vroeg werd er de krant en de thee gebracht en wat later het ontbijt.om 9.45 kwamen we eindelijk aan in karwar. Toen taxi gepakt 1.45u naar kudle beach gokarna.taxi zette ons af bij de ingang van de berg die leide naar de beach,toen ik naar beneden liep zag ik waar voor we dit allemaal gedaan hadden.

SlaaptreinOpweg naar de beachBeloningHotel kudle beach

1. Connie en Ger:
    Det geluif ik jao dat ze neet vuul geslaope hes met 3 mannen😱😂😂😂😂
  2. Marion Zub-Stamfort:
    Met 3 mannen ! Gezellig 😂
    Waren ze waal leuk Dorien ?
    🙈😂
  3. Joep en Mia:
    18 januari 2020
    Wat ik zoe allemaol zeen en huur, heb geej eine vette vakantie!! Erg tof.
  4. Dorien:
    19 januari 2020
    Nou marion, ik heb van nemand last gehad, het waas erg kald ivm airco dus vest aan en sloape😔😁😂😉😴 (probere)
  5. Aggie:
    19 januari 2020
    Dorien het waas koat en je had er 3 bij je die je konden op warmen niet goed nagedacht
    Prachtig uitzicht
  6. Ton en Jacqueline:
    19 januari 2020
    Moeilijk um in ein trein te slaope!!
  7. Dorien:
    19 januari 2020
    Asse met zien 2 bis zal het goan maar we ware met 4!!! Plus det we eigenlijk eine wagon oet elkaar zote🤔 bert hed gereld dat we toch beein kwame😓 noa vuul geregel en good geproat😓💪👍
  8. Annelies Theelen:
    19 januari 2020
    Och dorien al looge dr 10 manne, dich bis einkinnig zaesse toch altied. En groët geliek, dich klats dich iddere daag op dien bloëte kont met zonne vent as brrrt🤣
  9. Pap:
    19 januari 2020
    Weej van Stamfort kunne door os postuur en charme altied iets mier berijke he Jong !!!
  10. Connie en Ger:
    20 januari 2020